Listede Konya Şeker’in iştiraki Torku, 4 farklı kategoride Türkiye’nin en itibarlı markaları arasında yer aldı.
Torku, Türkiye Geneli Kategorisi, Süt Ürünleri Kategorisi, Bisküvi Kategorisi ile Şekerleme ve Çikolata Kategorilerinde Türkiye’nin en itibarlı markaları arasında yer aldı.
Türkiye genelinde tesadüfi seçim metotları ile belirlenen 15 bin kişinin bilgisayar destekli telefonla görüşme yöntemi (CATI) ile arandığını belirten Türkiye İtibar Akademisi yetkilileri, dünyanın birçok ülkesinde uygulanan bu modelin Türkiye’nin yapısal özelliklerine uyumlu olarak yeniden düzenlediklerini ifade ettiler.
Konya Beyşehir’de Leylekler Vadisi’nin konukları gelmeye başladı
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.