Konya AÇIK 33°
  • Adana
  • Adıyaman
  • Afyonkarahisar
  • Ağrı
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Çorum
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Gümüşhane
  • Hakkâri
  • Hatay
  • Isparta
  • Mersin
  • istanbul
  • izmir
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kırklareli
  • Kırşehir
  • Kocaeli
  • Konya
  • Kütahya
  • Malatya
  • Manisa
  • Kahramanmaraş
  • Mardin
  • Muğla
  • Muş
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Şanlıurfa
  • Uşak
  • Van
  • Yozgat
  • Zonguldak
  • Aksaray
  • Bayburt
  • Karaman
  • Kırıkkale
  • Batman
  • Şırnak
  • Bartın
  • Ardahan
  • Iğdır
  • Yalova
  • Karabük
  • Kilis
  • Osmaniye
  • Düzce
a
TORKU BİSKÜVİ

NEÜ’de kahve kültürü bilimsel verilerle ele alındı: Rapor lansmanı gerçekleştirildi

Konya Büyükşehir Belediyesi, Necmettin Erbakan Üniversitesi (NEÜ) Turizm Fakültesi ve NEÜ Barista Atölyesi iş birliği ile Sosyal İnovasyon Ajansı Kültür Endüstrileri Araştırma Çağrı Programı kapsamında "Konya’da Kahve Kültürü Tüketim Davranışları ve Kahve Dükkanı Tercihleri" projesinin rapor lansmanı gerçekleştirildi.

NEÜ Barista Atölyesi’nde düzenlenen lansman programına NEÜ Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Hidayet Oğuz, NEÜ Turizm Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Mehmet Demirel, Konya Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreteri Ercan Uslu, Konya İl Kültür ve Turizm Müdürü Fikret Fidan, NEÜ Genel Sekreter Yardımcısı Harun Çalışkan, NEÜ Büyük Veri Koordinatörü Dr. Öğr. Üyesi Fatih Kaleci, Konya Sosyal İnovasyon Ajansı Direktörü Ali Güney ile Konya Büyükşehir Belediyesinin çeşitli birimlerinden daire başkanları katıldı.
Proje Yürütücüsü Prof. Dr. Ceyhun Can Özcan ve Doç. Dr. Mustafa Cüneyt Şapcılar, proje sonuçlarına dair bilgiler paylaştı. Elde edilen verilere göre, kahve tüketimi zaman ve mekân tercihleri açısından değerlendirildiğinde, kahvenin sosyalleşme ve dinlenme süreçlerinde önemli bir rol oynadığı görüldü. Katılımcılar arasında kültürel bağları güçlü olan Türk kahvesi, özellikle evde en çok tercih edilen kahve türü olarak öne çıktı.

Program sonunda, Sosyal İnovasyon Ajansı tarafından organize edilen 2025 Yayıncılık Yaz Okulu çerçevesinde üniversitede bulunan katılımcılara kahve ikramında bulunuldu.

Kaynak: İHA

0 0 0 0 0 0
YORUMLAR

s

En az 10 karakter gerekli

Sıradaki haber:

Başkan Altay: “Mevlid Kandilimiz mübarek olsun.”

HIZLI YORUM YAP

0 0 0 0 0 0

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.