Meram Elektrik Perakende Satış A.Ş. (MEPAŞ), yenilenen çağrı merkezi numarasıyla kesintisiz hizmet anlayışını sürdürmeye devam ediyor.
Abonelerinin bir telefonla ulaşabilmeleri, iletişim kontrollerinin kaliteli olarak sağlanabilmesi, hizmet kalitesinin ve verimliliğin arttırılarak devam etmesi amacıyla MEPAŞ çağrı merkezi numarası yenilendi. Abonelik işlemleri, bilgi güncelleme, fatura ve borç sorgulama, tahsilat ve tarife, online işlemler ve MEPAŞ Kart hakkındaki tüm işlemlerin 444 7 786 numaradan gerçekleştirilebileceği bildirildi. Çağrı merkezi Konya, Aksaray, Niğde, Kırşehir, Nevşehir ve Karaman’da bulunan abonelere 7 gün 24 saat hizmet veriyor. İleri teknolojinin kullanıldığı çağrı merkezinde tüm başvurular kayıt altına alınarak ilgili birimlere anında iletiliyor. Başvurular sonuçlandığında abonelere SMS yoluyla gerekli bilgilendirmeler yapılıyor.
Ahmet Yesevi Caddesi’nde sona gelindi
1
Meram Belediyesi’nden Dünya Günü’nde doğaya çifte dokunuş
71051 kez okundu
2
Necmettin Erbakan Üniversitesi’nde Hemşirelik Haftasında çifte bayram
66260 kez okundu
3
Konya’da beynine pıhtı atan hasta Türkçe konuşmayı unuttu, Danca iletişim kurmaya başladı
66084 kez okundu
4
Konya’da son 90 yılın en sıcak mayıs değerleri bekleniyor
64570 kez okundu
5
Meram’da yaz başladı
60321 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.