Kulüpten yapılan açıklama şöyle:
Daha önceki yıllarda da Konyaspor’umuza TORKU markasıyla büyük katkılar sağlayan Konya Şeker SAN. ve TİC. A.Ş bu sezon için formamızın sağ ve sol kolları başta olmak üzere değişik reklam alanlarında kulübümüzle işbirliği yapma kararı aldı.
Taraflar arasında yapılan anlaşmaya göre; formamızın sağ kolunda “TORKU” sol kolunda ise “NO ON” markaları olacak. Ayrıca yedek kulübelerimizin koltuklarında çatı marka haline gelen TORKU’nun logosu yer alacak. Kale arkaları ve LED ekran reklam alanlarının yanı sıra, Konya Şeker SAN. ve TİC. A.Ş’nin hazırlayacağı branda da maçların seyircisiz oynandığı süre içinde Doğu alt tribünümüzün tamamını kapsayacak şekilde sergilenecek.
Camiamızın bir süreden beri sabırsızlıkla gerçekleşmesini beklediği bu anlaşmada büyük katkıları olan Pankobirlik Genel Başkanı Sayın Recep Konuk’a kulübümüz adına teşekkür ediyoruz.
Konyaspor’umuz ile Konya Şeker SAN. ve TİC A.Ş arasında 2020-2021 sezonunu kapsayan anlaşmanın her iki tarafa da hayırlı uğurlu olmasını diliyor, kuruluşumuzun 100. Yılında güç birliğimizi daha da artırabilmeyi temenni ediyoruz.
Konyaspor’da gelenek sürüyor
1
TFF, kupa finalinin yerinin yeniden değerlendirileceğini açıkladı
118005 kez okundu
2
Trabzonspor, teknik direktör Fatih Tekke ile çıkışa geçti
59284 kez okundu
3
TFF, kırmızı kart cezasında değişik yaptı
51830 kez okundu
4
Milli sporcu Derin Toparlak, Paletli Yüzme Avrupa Şampiyonası’nda üçüncü oldu
49059 kez okundu
5
Serbest dalışta dünya ikincisi Ediz Duman’ın hedefi şampiyonluk
41859 kez okundu
6
Korkmaz: Hakkınızı helal edin
36480 kez okundu