Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığı Konya Bölge Müdürlüğü ve Konya Büyükşehir Belediyesi Sosyal İnovasyon Ajansı işbirliğinde, Karaman ilindeki kamu kurum ve kuruluşların kurumsal iletişim birimlerinde görev yapan personele yönelik sosyal medya içeriklerinin geliştirilmesi ve tasarımı konularının yer aldığı “İçerik Geliştirme ve Tasarımı Eğitimi” verildi.
Konya Büyükşehir Belediyesi Sosyal İnovasyon Ajansı binasında düzenlenen etkinliğe katılan Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığı Konya Bölge Müdürü Oğuz Tunç, Sosyal medyanın günümüz dünyasında kamu kurumları için yalnızca bir iletişim aracı olmanın ötesinde stratejik öneme sahip olduğunu belirterek, dijital çağda vatandaşlara en hızlı ve doğrudan ulaşımın yolu sosyal medyadan geçtiğini söyledi. Tunç, Kamu kurumlarının sosyal medyayı aynı zamanda katılım ve etkileşim platformu olarak da görerek bu doğrultuda stratejiler geliştirmelerini, ilgili birim çalışanlarının dijital medyada yürütecekleri iletişim faaliyetlerini belirli prensipler doğrultusunda gerçekleştirmeleri gerektiğini belirtti.
Tunç verdiği seminerde; “Kurumsal Sosyal Medya Kullanımında Genel İlkeler”, “Kurumsal Sosyal Medya Hesabının Güvenliğine İlişkin Öneriler”, “Kurumsal Sosyal Medya Hesap Yönetimi”, “Etik Kurallar ve Hukuki Sorumluluklar”, “Sosyal Medyada Kriz İletişimi”, “Dezenformasyonla Mücadele ve Sosyal Medyada Teyit” ve “Sosyal Medya Hesapları İçin Önerilen Örnek Uygulamalar” hakkında katılımcıları bilgilendirdi.
Konya Büyükşehir Belediyesi Sosyal İnovasyon Ajansı Direktörü Ali Güney, Bölge Müdürü Oğuz Tunç’a katkılarından dolayı teşekkür ederek hediye takdiminde bulundu. Programın sonunda katılımcılara İnovasyon Ajansı tarafından yayın seti dağıtıldı.
Kaynak: HABER MERKEZİ
Sadece makine değil, güven de üretiyor
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.