AA’nın haberine göre İstanbul’da yaşayan bir kişi, Kamu Denetçiliği Kurumu’na (KDK) başvurdu.
Başvuran kişi, geçen kasım ve aralık aylarına ait doğal gaz faturasının gelmemesi üzerine ilgili kurumla görüştüğünü ve yetkililerin bozuk olduğunu söylediği değiştirdiklerini ifade etti.
Sayaç değiştikten sonra 817 lira fatura gelen başvurucu, evde iki kişi kaldıklarını ve çalıştıkları için gün içinde fazla evde bulunmadıklarını kaydetti.
Yetkililer tarafından yaklaşık bir yıldır sayacın yanlış okuma yapması nedeniyle yüksek fatura geldiği yönünde bildirim yapıldığına dikkat çeken başvurucu, sayaç değişikliği sonrasında hesaplanan ortalama tüketim bedelinin normal olmadığını, fazla gelen fatura bedelinin yeniden düzenlenmesi ve mağduriyetinin giderilmesini istediğini bildirdi.
Kamu Denetçiliği Kurumuna yapılan başvurusu sonrası konuyla ilgili idareyle görüşmeler gerçekleştirildi. Şikayete konu olan 817 liralık fatura tutarı idare tarafından düzeltildi ve başvurucuya 96 liralık yeni fatura çıkarıldı.
Doğal gazda konut abone grubu tarifesine yüzde 12, sanayi abone grubu tarifesine yüzde 20 zam gelmişti.
Konya Büyükşehir’den Srebrenitsa Soykırımı Fotoğraf Sergisi
1
MSB: Son bir haftada, Irak’ın kuzeyindeki barınma alanlarından kaçan 3 PKK’lı terörist teslim oldu
95597 kez okundu
2
Ankara’da eski eşinin arkadaşını öldüren zanlı yakalandı
78799 kez okundu
3
Kontrolden çıkan otomobil bariyerlere saplandı: 2 ağır yaralı
72110 kez okundu
4
Adana’da kaybolan 7 yaşındaki çocuğu arama çalışmaları sürüyor
70363 kez okundu
5
Şehit Önder Özen’in ailesine verdiği evi yenileme sözünü devlet gerçekleştirecek
66280 kez okundu
6
Alkollü ve ehliyetsiz sürücüden gazeteciye “Öldürürüm” tehdidi
60938 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.