Bölge halkının istek, şikayet, öneri ve taleplerini dikkate alan ve ilgili birim müdürlerine ileten Alo Belediye aynı zamanda geri dönüşüm yaparak vatandaşa bilgi veriyor.
Alo Belediye çağrı merkezinde zaman zaman vatandaşlarla bizzat görüşme gerçekleştiren Belediye Başkanı Özkan Özgüven, belediye olarak teknolojinin fırsatlarından yararlandıklarını, amaçlarının hizmeti vatandaşın ayağına götürmek olduğunu söyledi.
Alo Belediye 710 07 07 hattının 7/24 açık olduğunu sözlerine ekleyen Başkan Özgüven, “710 07 07 Alo Belediye hattı ile vatandaşlarımızın isteklerine çözüm üretiyoruz. Vatandaşlarımızdan gelen istek, şikayet, öneri ve talepler zaman kaybedilmeden ilgili birim müdürlüklerine aktarılıyor ve gerekli çalışmalar başlatılıyor. Çalışmaların sonucu da geri dönüşüm yapılarak vatandaşlarımıza aktarılıyor” dedi.
Mar-San Sanayi Camii Cemaatine Bal Şerbeti İkramı
1
Avrupa’nın en gelişmiş savaş uçağı Konya’ya iniş yaptı
134555 kez okundu
2
Konya’daki o markaya ait peyniri yemeyin! İfşa oldu
130077 kez okundu
3
Konya’da metrelerce kuyruk oluştu
114666 kez okundu
4
Meram Belediyesi’nden Dünya Günü’nde doğaya çifte dokunuş
113141 kez okundu
5
Bakanlık duyurdu! Konya’daki o markalar tağşiş ürün satıyormuş
110005 kez okundu
6
Necmettin Erbakan Üniversitesi’nde Hemşirelik Haftasında çifte bayram
69076 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.