Meram Elektrik Dağıtım A.Ş (MEDAŞ), müşterilerine daha iyi hizmet verebilmek ve müşteri memnuniyetini arttırmak için çalışmalarını sürdürüyor. Yaptığı hizmetlere yenisini eklemeye devam eden MEDAŞ, muhtarlar için Wattsapp ihbar hattını devreye aldı.
Gelişen teknolojiye ayak uydurmak ve müşterileriyle interaktif bir etkileşim sağlama gayretinde olan MEDAŞ bu bağlamda muhtarlara özel dünyanın en çok kullanılan anlık mesajlaşma programı olan Whatsapp üzerinden ihbar hattı oluşturdu. Yeni sistem sayesinden muhtarlar, herhangi bir sıkıntı ya da şikayetle karşılaştıklarında MEDAŞ yetkililerine anında ulaşım sağlayabilecek. MEDAŞ, muhtarlar için bir süre önce de internet üzerinden Muhtarlık İletişim Merkezini hizmete açmış, muhtarların şikayet ve taleplerini anlık olarak birimlere iletebilme imkanı sunmuştu.
Genel müdürlüğü Konya’da bulunan MEDAŞ, Konya, Karaman, Aksaray, Kırşehir, Niğde ve Nevşehir illerinde elektrik dağıtım hizmeti veriyor.
Konya’da hava sıcaklıkları azalıyor
1
Avrupa’nın en gelişmiş savaş uçağı Konya’ya iniş yaptı
134128 kez okundu
2
Konya’daki o markaya ait peyniri yemeyin! İfşa oldu
129647 kez okundu
3
Konya’da metrelerce kuyruk oluştu
114256 kez okundu
4
Meram Belediyesi’nden Dünya Günü’nde doğaya çifte dokunuş
112754 kez okundu
5
Bakanlık duyurdu! Konya’daki o markalar tağşiş ürün satıyormuş
109619 kez okundu
6
Necmettin Erbakan Üniversitesi’nde Hemşirelik Haftasında çifte bayram
69047 kez okundu