Normalleşme kararı alınmasına rağmen MEDAŞ riske girmedi ve çağrı merkezi home office çalışma düzenine devam etti.
Çalışanların sağlığı için gereken tüm önlemler eksiksiz yerine getirilirken hizmet kalitesinin düşmemesi için gerekli tüm adımlar atıldı.
Evden hizmete rağmen çağrı merkezi değerlerinde herhangi bir değişme olmadı. Sağladığı kaliteli hizmetten ödün vermeyerek çağrı merkezi müşteri memnuniyetini 95% oranlarına taşıdı.
2021 yılında yaklaşık olarak, 2 milyon çağrıyı 99.7% ulaşım oranıyla karşılandı.
Kesintisiz enerji hedefini benimseyerek çalışmalarına devam eden MEDAŞ, çağrı merkeziyle 7/24 hizmete hazır.
Konya’da kayıp olarak aranan kişi polisin ‘dur’ ihtarına uymayınca otomobilinde yakalandı