Konya Büyükşehir Belediyesi KOSKİ Genel Müdürlüğü bünyesinde abonelerle doğrudan iletişim halinde bulunan ve hizmet sunan personel için “Etkili İletişim ve Beden Dili Eğitimi” konulu bir eğitim semineri düzenlendi.
KOSKİ toplantı salonunda düzenlenen seminerin açış konuşmasını yapan KOSKİ Genel Müdürü Ahmet Demir, Gönül Belediyeciliğinin merkezi olan Konya’da vatandaşlara daha kaliteli hizmet sunmak adına çalışmaları sürdürdüklerini belirterek, “Bu tür seminerler; personelin ortaya çıkabilecek sorunları çözmek, vatandaşların belediyeden memnun ayrılmalarını sağlamak adına önemli bir çalışma” olduğunu kaydetti.
Açış konuşmasının ardından Rıfat Baytaç ve Hicran Gemalmaz tarafından sunulan seminere geçildi. “Problem Çözme ve İkna Becerileri” konulu sunumunu gerçekleştiren Rıfat Baytaç; yaşanan sorunlar karşısında neler yapılması gerektiği, Hicran Gemalmaz da, Etkili İletişim ve Beden Dili Eğitimi başlıklı sunumunda ‘iletişimin temelleri, iyi iletişimcinin özellikleri, dinleme gibi konulara değindi.
KOSKİ Genel Müdürü Ahmet Demir, KOSKİ daire başkanları ve şube müdürlerinin de katıldığı ve 5 gün boyunca devam eden seminerden toplamda 480 personel yararlandı.
İÜ Diş Hekimliği Fakültesindeki 7 binanın tahliyesine karar verildi
1
MSB: Son bir haftada, Irak’ın kuzeyindeki barınma alanlarından kaçan 3 PKK’lı terörist teslim oldu
96219 kez okundu
2
Ankara’da eski eşinin arkadaşını öldüren zanlı yakalandı
79419 kez okundu
3
Kontrolden çıkan otomobil bariyerlere saplandı: 2 ağır yaralı
72723 kez okundu
4
Adana’da kaybolan 7 yaşındaki çocuğu arama çalışmaları sürüyor
70983 kez okundu
5
Şehit Önder Özen’in ailesine verdiği evi yenileme sözünü devlet gerçekleştirecek
66905 kez okundu
6
Alkollü ve ehliyetsiz sürücüden gazeteciye “Öldürürüm” tehdidi
61146 kez okundu