Tüketicilere kolaylık sağlamak için başlatılan Medaş 186 mobil uygulaması ile kullanıcılar çağrı merkezini aramadan, ‘Müşteri İlişkileri’ bölümünden tüm istek, öneri ve ihbar bildirimlerini anlık olarak iletebiliyor. iOS ve Android işletim sistemine sahip cep telefonlarında kullanılabilen uygulama sayesinde kullanıcılar, planlı kesintiler, anlık kesintiler, açma-kesme sayaç işlemleri ve kaçak ihbarı ile ilgili bilgilere rahatlıkla ulaşabiliyor ve aynı zamanda konum bildirimi sağlayarak çok kolay bir şekilde arıza kaydı oluşturabiliyor. Kullanıcılar sistemde kayıtlı adresleri, o an bulundukları bölge veya farklı bir adres için elektrik kesintisi, aydınlatma, arıza kaydı konusunda kayıt oluşturabiliyor. Mobil cihazlardan oluşturulan kayıtlar, anında MEDAŞ saha ekiplerine iletilerek, taleplerin hızlı bir şekilde giderilmesi sağlanıyor.
Konya’da liseli öğrencilerden bilim sergisi
1
MSB: Son bir haftada, Irak’ın kuzeyindeki barınma alanlarından kaçan 3 PKK’lı terörist teslim oldu
95354 kez okundu
2
Ankara’da eski eşinin arkadaşını öldüren zanlı yakalandı
78551 kez okundu
3
Kontrolden çıkan otomobil bariyerlere saplandı: 2 ağır yaralı
71829 kez okundu
4
Adana’da kaybolan 7 yaşındaki çocuğu arama çalışmaları sürüyor
70085 kez okundu
5
Şehit Önder Özen’in ailesine verdiği evi yenileme sözünü devlet gerçekleştirecek
66040 kez okundu
6
Alkollü ve ehliyetsiz sürücüden gazeteciye “Öldürürüm” tehdidi
60824 kez okundu