Pegasus Havayolu Şirketi Müşterilerini Bıktırdı.
Pegasus Havayolu Şirketi’nin özellikle hafta sonu gerçekleştirdiği aktarmalı uçuşlarda kaybolan bavullar ve yolcuların kayıp eşyalar konusunda yetkililere ulaşamaması, havayolu şirketinin müşterilerini bıktırdı. Sık sık meydana gelen eşya kayıplarından şikayet eden müşteriler, daha öncede özellikle aktarmalı uçuşlarda eşyalarının İstanbul’da kaybolduğunu ya da unutulduğunu, yaşanan sorunla ilgili Pegasus Yer Hizmetleri Kayıp Eşya Ofisi yetkililerine de hafta sonu ulaşamadıklarını belirterek, yaşanan bu olumsuzluklara çare bulunmasını istediler. Sık sık aynı sorunla karşılaştıklarını ifade eden Pegasus müşterileri, yetkililerin bu konuda ve gelen şikayetlerle ilgili daha duyarlı olmasını istediler.