Konya
°C
Yeni Meram
24.11.2014 17:20

KOSKİ’ye gelen çağrı sayısı ikiye katlandı

A+
A-
24.11.2014 17:20
01.12.2014 00:20
0
9640
ABONE OL
KONYA Büyükşehir Belediyesi KOSKİ Genel Müdürlüğü bünyesinde 7 gün 24 saat faaliyetlerini sürdüren ve müşterilerine daha etkin, hızlı ve güvenli hizmet sunabilmek için oluşturulan ALO 185 Çağrı Merkezi hizmetlerini sürdürüyor. ALO 185 Çağrı Merkezinde, şikâyet ve taleplerle ilgili başvuruların incelenmesi, iş emirleri oluşturulması, gerekli bilgilerin alınması ile başvuruların cevaplandırılması işlemleri, 2014 Nisan ayından itibaren 6360 Sayılı Büyükşehir Belediyeleri Kanunu kapsamında Konya sınırları içerisinde bulunan tüm yerleşim yerlerinde uygulanıyor.   “KASIM İTİBARİYLE 267 BİN 928 ÇAĞRI GELDİ”   KOSKİ’den yapılan açıklamada, “Müşterilerin su arıza veya başka nedenlerle oluşan mahalli veya genel su kesintileri hakkında bilgi almaları, müşterilere borç bilgisi verilmesi ve abonelik bilgi güncellemesi gibi görevleri yerine getiren ALO 185 Çağrı Merkezi, bunun yanında abonelik kayıtlarında not oluşturma, engelli müşterilerin abonelik kaydı ve tahliyeden su kapatma başvurularının kayıt altına alınması, müşterilerin beyan ettiği sayaç endeksine göre fatura düzenlenmesi, fatura bedelini yüksek bulan müşterilerin şikâyetlerinin ön incelemesinin yapılması, tahakkuklardan, okuma hatasından ve tahmini tahakkuk hatasından tenzil işlemlerini de gerçekleştiriyor. ALO 185 Çağrı merkezinde 2013 yılında şehir merkezinde 151 bin 384 başvuruda bulunulurken, bu sayı 6360 sayılı Kanun uyarınca KOSKİ Genel Müdürlüğü’nün hizmet alanına dahil olan 28 ilçe, 168 belde ve 581 köyle birlikte Kasım 2014 tarihi itibariyle 267 bin 928 adete ulaştı. KOSKİ, ALO 185 Çağrı Merkezi'nde günün şartlarına uygun, müşteri memnuniyeti esaslı hizmet, tümü üniversite mezunu, alanlarında uzman müşteri temsilcilerinden oluşan bir ekip tarafından verilmeye devam ediyor” denildi.
HABER YORUMLARI
  1. Henüz yorum yapılmamış.
    İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.