Konya
°C
Yeni Meram

Konya Havaş’ta neler dönüyor?

Konya Havaş’ta neler dönüyor? - Yalçın İreş - Yeni Meram Gazetesi

A+
A-
26.04.2017 09:37
26.04.2017 09:54
0
7920
ABONE OL
Konya Havaş İstasyon Müdürlüğü hakkında yolcuların şikâyetleri var.. Bagaj kayıpları, birinin bagajını başkalarına vermeler, yolcuyu yanlış yönlendirmeler, bilgi için arayan yolcuya sanki onu önemsemez konuşmalardan sonra telefonu yüzüne kapatmalar.! Yolcuların birebir şikayetlerinden birkaçını maddeler halinde yazalım mesela.. Yazalım ve bu yazının linkini de Genel Müdürlüğe atalım ki, burada aksayan işlerden onların da haberleri olsun.. *** Medine'den Konya'ya geldiğim THY uçağında "ky***0" referans numaralı bavulum kaybolmuştur. Yetkililer sadece aranmakta deyip geçindirmekte mağduriyetim umursanmamaktadır. Maddi zararımın karşılanmasını talep ediyorum” *** 4440487 numaralı telefondan müşteri temsilcisi ile görüşüyorum; gece saat 12:00'de Konya Havalimanı'na inen uçak için Karaman'a servis kaldırılacak mı diye soruyorum. Evet yanıtını alıyorum. 1 kişi dahi olsa servis kalkar mı diye tekrar soruyorum, çünkü yaşlı bir bayan yolcumuz seyahat edecek. Yine evet yanıtını alıyorum. Bunun üzerine, her zaman desteklemeye çalıştığımız Havaş gibi kurumsal bir firmanın müşteri temsilcisine güvenip, saat 11:26'da yolcumuz için uçak bileti satın alıyorum. 9.10.2016 tarihinde 4440487 numaralı telefonu teyit amaçlı tekrar arıyorum ve gece 12:00'de Karaman'a servisin olmadığı yanıtını alıyorum. Havaş’a güvenip bilet satın aldığımı söylesem de, pek faydası olmuyor. Sonuç olarak uçak biletimiz yanıyor. Havaş'a mail attım konu ile ilgili 9.10.2016 tarihinde, hiçbir geri dönüş alamadım. Desteği hak etmiyorlar” *** 08:00 uçağı ile Konya ya 09:20'de geldim. Havaş ile Konya merkeze geldiğimde valizimi başka bir müşteriye verdiklerini fark ettiler ve normalinde valize verdikleri fişin aynısını müşteriye de veriyorlar. Ama müşteriden asla numara istemiyorlar. Valizimi sabah 10:00'dan 16:20 ye kadar hala bana ulaştıramadılar. Şoförler sadece kusura bakmayın yapacak bir şey yok dediler. Bütün evraklarım valizimde olduğu için bütün işlerim mecburen iptal oldu. 2 saatten fazla genel müdürlük ve Konya Havaş ile konuştum ve hala valizim bana ulaşmadı” *** Arada sırada çağrı merkezi çalışanlarının görüşmelerini dinleseniz iyi olur, nezaket kurallarından yoksun insanlar olduğu çok belli, "teşekkür ederim kolay gelsin" diyorum ve telefonu suratıma kapatıyorlar” Tebrik ederim bu şekilde hizmete tam gaz devam” *** Bunlar 2016 yılının son ayları ile 2017 yılı içerisindeki şikayetlerden sadece birkaçı .. Burada yolcuların mağduriyetleri gideriliyor mu yoksa öyle mi kalıyor bunu bilmiyoruz.. Ancak insanlar neden benzer şikayetlere maruz kalıyor? Bu nasıl kurumsallık.. Burada çalışan personel acaba işini mi önemsemiyor? Bundan sonra bu işin takipçisi olacağımızı belirtiyoruz.. Her ne olursa olsun bu şikayetler göz ardı edilemez. Bunlar uydurma olmayıp, yolcuların çözüm bekleyen başlı başına sıkıntılarıdır.. Müdire Hanım Şule Salur’dan da işlerinde daha dikkatli olmasını vatandaş adına istiyor, Genel Müdürlüğün de bu konuda hassasiyetini rica ediyoruz..
HABER YORUMLARI
  1. Henüz yorum yapılmamış.
    İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.