• Haberler
  • Spor
  • Selçuklu Belediyesporlu tekvandocudan gümüş madalya

Selçuklu Belediyesporlu tekvandocudan gümüş madalya

Selçuk Çokgezer, tekvando gençler 51 kilo kategorisinde gümüş madalya kazandı. Başarılı sporcu, bu derecesiyle milli takıma seçildi

Çanakkale’de yapılan Sporcu Eğitim Merkezleri (SEM) Kampı’nın ardından düzenlenen SEM Türkiye Şampiyonası’nda finale yükselen Selçuklu Belediyesporlu tekvandocu Selçuk Çokgezer, gençler 51 kilo kategorisinde gümüş madalya kazandı. Mavi-beyazlı kulüpten konuyla ilgili yapılan açıklama şöyle.

Selçuklu Belediyesporlu tekvandocudan gümüş madalya

“Tebrikler Selçuk. Sporcu Eğitim Merkezleri (SEM) Kampı’nın ardından düzenlenen SEM Türkiye Şampiyonası’nda finale yükselen sporcumuz Selçuk Çokgezer, Gençler 51 kg kategorisinde gümüş madalya kazandı. Milli sporcumuz gösterdiği bu başarılı performansla Eylül ayında düzenlenecek Multi Avrupa Oyunlarında Milli Takım kadrosuna seçildi. Sporcumuzu ve emeği geçen antrenörlerimizi tebrik ediyor, başarılarının devamını diliyoruz”. 

Bakmadan Geçme