Minderin şampiyonları Konya Selçuklu'dan
Sivas'ta düzenlenen U17 Güreş Yeşilay Türkiye Kupası'nda mücadele eden Selçuklu Belediyesporlu güreşçiler önemli derecelere imza attı
Sivas’ta 23-25 Haziran tarihleri arasında düzenlenen U17 Güreş Yeşilay Türkiye Kupası’nda mücadele eden Selçuklu Belediyesporlu güreşçiler önemli derecelere imza attı. Mavi-beyazlı sporculardan Ali Samet İpek, 51 kiloda Türkiye şampiyonu olurken, Muhammet Ali Özel ise 55 kiloda Türkiye ikinciliğine imza attı. Mehmet Ali Kayan 55 kiloda ve Yahya Enes Yıldız da 71 kiloda Türkiye üçüncülüğünü elde ettiler.
Ayrıca Türkiye şampiyonu Ali Samet İpek, bu başarısıyla temmuz ayı sonunda Azerbaycan’ın Bakü kentinde düzenlenecek U17 Dünya Güreş Şampiyonası’nda milli takım formasıyla ülkemizi temsil etmeye hak kazandı. Selçuklu Belediyespor’dan konuyla ilgili yapılan açıklamada, “Sporcularımızı ve antrenörlerimizi tebrik ediyor, Dünya Şampiyonası’nda mücadele edecek milli sporcumuza başarılar diliyoruz” ifadelerine yer verildi.
Bakmadan Geçme