Sarayönü'nde Kur'an Kursu öğrencileri için özel etkinlik
Konya'nın Sarayönü ilçesinde, 15 Temmuz Şehitler Camii ile Şehit Kaymakam Muhammed Fatih Safitürk Camii 7-11 ve 11-14 yaş grubu Kur'an kurslarında eğitim gören, Kur'an-ı Kerim okumayı öğrenen, hatimlerini tamamlayan ve hafızlık eğitimine başlayan öğrenciler için Sarayönü Belediyesi Düğün Salonu'nda yılsonu merasimi düzenlendi.
Programa Kaymakam Abdullah Huzeyfe Çakmak, Sarayönü Belediye Başkanı Necati Koç, İlçe Müftüsü Nizamettin Bayrakçı, ilgili kurum amirleri, din görevlileri, öğrenciler ve çok sayıda veli katıldı.
Kur’an-ı Kerim tilaveti, ilahiler ve öğrencilerin hazırladığı gösterilerle renklenen programda, Kur’an öğrenen, hatimlerini tamamlayan ve hafızlık eğitimine başlayan öğrenciler çeşitli hediyelerle ödüllendirildi.
Programda konuşan Kaymakam Abdullah Huzeyfe Çakmak, Kur’an-ı Kerim’i öğrenen ve hafızlık yoluna adım atan öğrencileri tebrik ederek, onların milli ve manevi değerlerle yetişmesinin önemine vurgu yaptı. Çakmak, “Çocuklarımızın yetişmesinde emeği bulunan ailelere, İlçe Müftülüğümüze ve Kur’an kursu öğreticilerine teşekkür ediyorum”dedi.
Program, yapılan duaların ardından toplu hatıra fotoğrafı çekimiyle sona erdi.
Bakmadan Geçme
