Konya Büyükşehir hız kesmiyor! 2 imza daha
Basketbol 1. Lig'de yeni sezona ligde kalma hedefiyle girecek olan sarı-siyahlılar, 2 isimle daha sözleşme imzaladı
Basketbol 1. Lig temsilcimiz Konya Büyükşehir Belediyespor, yeni sezon kadrosunu oluşturma çalışmalarını sürdürüyor. Yeni sezonda ligde kalmayı hedefleyen Konya Büyükşehir Belediyespor, kadrosuna 2 takviye daha yaptı. Konya Büyükşehir Belediyespor, kadrosunu önemli ölçüde şekillendirdi. Yeni sezonda bütçesinde kısıtlamaya giden sarı-siyahlılar, maliyeti düşük transferler yapıyor. Konya Büyükşehir, bu hedef doğrultusunda Atakan Erdek ve Yiğit Çoban ile 1 yıllık sözleşme imzaladı.
Banvit altyapısından yetişen 25 yaşındaki oyun kurucu Atakan Erdek, son iki sezonu Basketbol 2. Ligi’nde geçirdi. Atakan, geçen sezon Kütahya Belediyespor forması ile 14,2sayı, 2,1 ribaunt, 3,1 asist ortalamaları tutturdu. Atakan Erdek, kariyerinde Banvit’in yanı sıra Samsunspor, İBB, Balıkesir Büyükşehir Belediyespor ve Büyükçekmece formalarını da terletti. 2.08 m boyundaki Yiğit Çoban ise uzun forvet pozisyonunda forma giyiyor. 24 yaşındaki Yiğit, geçen sezon Beşiktaş forması ile çok az süre aldı. Siyah-beyazlı takımın altyapısından yetişen Yiğit, Basketbol 1. Ligi’nde Cedi Osman Basket ve İlab Basketbol formalarını da giydi. Konya Büyükşehir Belediyespor, iki transferi de duyurarak, sporculara başarılar diledi.
Bakmadan Geçme
