Konya Büyükşehir'den madalyalara ambargo!
Sarı-siyahlı sporcular, Konya'da düzenlenen Süper Minikler Judo İl Seçmesi'nde toplam 35 madalya kazanarak seçmelere damgasını vurdu
Konya Büyükşehir Belediyesporlu judocular, Konya’da düzenlenen Süper Minikler Judo İl Seçmesi’nde toplam 35 madalya kazandı. Sarı-siyahlı kulüpten konuyla ilgili yapılan açıklama şöyle, “27 Haziran’da Karatay Kongre ve Spor Merkezi’nde düzenlenen Süper Minikler Judo İl Seçmesi’nde sporcularımız önemli bir başarıya imza attı. 23 Temmuz’da Tokat’ta gerçekleştirilecek Süper Minikler Türkiye Judo Şampiyonası’nda kulübümüzü ve ilimizi temsil edecek sporcuların belirlendiği organizasyonda, 61 sporcumuz tatamiye çıktı. Kulübümüz; 9 şampiyonluk, 13 ikincilik, 13 üçüncülük elde ederek toplam 35 madalyayla Süper Minikler Judo İl Seçmesi’ne damga vurdu. Başarılarıyla bizleri gururlandıran tüm sporcularımızı ve antrenörlerimizi tebrik ederiz”.
Bakmadan Geçme