Başkan Bayındır'dan sağduyu çağrısı
Başkan Bayındır'dan sağduyu çağrısı
Beyşehir Belediye Başkanı Adil Bayındır, ilçede yerlere çöp atan vatandaşları yaptığı paylaşımla nazikçe uyardı. Bayındır açıklamasında şu ifadelere yer verdi, “Kıymetli hemşehrilerim. Ben her zaman şunu söylüyorum; Beyşehir bizim evimizdir.
Evimizin içine nasıl izmarit atmıyorsak, nasıl çöp bırakmıyorsak sokaklarımızı, parklarımızı, meydanlarımızı ve göl kıyılarımızı da aynı özenle korumalıyız. Belediyemizin temizlik ekipleri sabahın erken saatlerinden geceye kadar büyük bir gayretle çalışıyor. Ancak ekiplerimiz temizledikten kısa bir süre sonra aynı yerlere yeniden izmaritlerin, ambalajların ve çeşitli atıkların atıldığını görmek beni gerçekten üzüyor. Daha temiz, daha güzel ve daha yaşanabilir bir Beyşehir için hepimizin desteğine ihtiyacımız var. Bu şehir bizim, bu sokaklar bizim, bu güzellikler bizim. Gelin hep birlikte sahip çıkalım. Temizlik görevlilerimizin emeğine saygı gösterelim, çöplerimizi çöp kutularına atalım ve Beyşehir’imizi hak ettiği şekilde koruyalım.”
Bakmadan Geçme
