Türk halkından özür diliyorum
Milli futbolcu Kenan Yıldız, 'Son maçta iyi bir sonuca imza atarak buradan gururlu ayrılmak istiyoruz. Son iki maçta aldığımız sonuçtan dolayı Türk halkından özür diliyorum' dedi
Milli futbolcu Kenan Yıldız, iki maçta aldıkları sonuçlardan dolayı özür dileyerek, üzüntüsünü ifade etti. Takım içinde başarısız olmalarının nedenlerini konuştuklarını söyleyen Yıldız, "'Futbol böyle bir şeydir' diyoruz. İyi de oynasanız, kötü de oynasanız sonuç değişmeyebilir. İyi takımlarla karşılaştık ama kaybetmiş olmamız üzücü. Umarım gururlu bitireceğimiz bir üçüncü maç oynarız. Kariyerim açısından futbol sadece milli takımdan ibaret değil, başka maçlar ve turnuvalar da var. Elimden geldiğinde pek çok turnuvada boy göstereceğim" diye konuştu.
Türk halkından özür diliyorum
Bu sonuçlardan dolayı üzüntülü olduğunu ifade eden 21 yaşındaki futbolcu, "Ülkemiz bizi destekledi. Bize destek veren tüm taraftarlardan, Türk halkından özür diliyorum. Gerçekten hayal kırıklığıydı. Bundan sonraki turnuvalarda herkesi gururlandırmak için elimizden geleni yapacağız. Bu kez başaramadık. Son maçta iyi bir sonuca imza atarak buradan gururlu ayrılmak istiyoruz" şeklinde konuştu. Turnuva öncesinde sakatlığından dolayı zorlandığını aktaran milli futbolcu, "Elimden gelenin en iyisini yaptım. Son maçta hem takımım hem de ülkem için elimden gelenin en iyisini yapacağım” dedi.
İki maçta da elimizden gelenin iyisini yaptık
Turnuvada kendilerinden beklentilerin yüksek olduğunu ama erken elendiklerini belirten Yıldız, "Çok kötü bir şekilde elenmedik. İstatistiklerin birçok alanında ilk sıradayız. En fazla şut sayısı ve birçok açıdan birinci sıradayız. İki maçta da elimizden gelenin iyisini yaptık. Futbolda ne yazık ki istatistikler kazanmıyor. Netice itibarıyla rakipler gol attı, biz atamadık" açıklamasında bulundu. ABD'nin çok iyi bir takım olduğunu söyleyen milli futbolcu, "Kadroları çok iyi. Birlikte oynadığım arkadaşlarım da var. Değişiklikler yapacaklardır. Futboldur bu. Biz de kendimizi ona göre ayarlayacağız" şeklinde konuştu.
Bakmadan Geçme
