• Haberler
  • Spor
  • Selçuklu Belediyesporlu Şahin üçüncülükle döndü

Selçuklu Belediyesporlu Şahin üçüncülükle döndü

3. Etap Türkiye Dağ Bisikleti Şampiyonası'nda yarışan mavi-beyazlı sporcu Ömer Kaan Şahin, U15 Erkekler kategorisinde üçüncülük kürsüsüne çıkarak bronz madalyanın sahibi oldu

Selçuklu Belediyesporlu pedal Ömer Kaan Şahin, Gebze’deki yarışlardan üçüncülükle döndü. 3. Etap Türkiye Dağ Bisikleti Şampiyonası’nda yarışan Ömer Kaan Şahin, U15 Erkekler kategorisinde üçüncülük kürsüsüne çıkarak bronz madalyanın sahibi oldu. 

Selçuklu Belediyesporlu Şahin üçüncülükle döndü

Mavi-beyazlı kulüpten yapılan açıklamada, “26-28 Haziran tarihlerinde düzenlenen 3. Etap Türkiye Dağ Bisikleti Şampiyonası’nda sporcumuz Ömer Kaan Şahin, U15 Erkekler kategorisinde gösterdiği başarılı performansla Türkiye 3.’sü olarak bronz madalyanın sahibi oldu. Sporcumuzu ve bu başarıda emeği bulunan antrenörlerimizi gönülden tebrik ediyor, başarılarının devamını diliyoruz” ifadelerine yer verildi. 

Bakmadan Geçme