Konya Meram'da başkanların yaz ziyareti

Yaz'ın gelmesi ve iyiden iyiye kendini göstermesiyle parklara ve yeşil alanlara akın eden vatandaşlar hafta sonunu Meram'da geçirmeyi tercih ederken başkanların ziyaretleri ile mutlu oldular.

Pazar gününü Meram’da geçiren vatandaşları, Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay ile birlikte Meram Belediye Başkanı Mustafa Kavuş ziyaret ederek sohbet ettiler.

Konya Meram'da başkanların yaz ziyareti

Yaz ayının tadını Tarihi Meram Köprüsü çevresinde çıkaran vatandaşlara selam veren ve sohbet eden Başkan Altay ve Kavuş hatıra fotoğrafı da çektirdi. 
 

Bakmadan Geçme