Konya'da evde sağlık hizmetleri kalitesi artıyor
Konya İl Sağlık Müdürlüğü ve Konya Şehir Hastanesi koordinasyonunda, Türkiye Aile Hekimleri Uzmanlık Derneği'nin (TAHUD) değerli katkılarıyla düzenlenen 1. Evde Sağlık Hizmetleri Sempozyumu, Konya Şehir Hastanesi ev sahipliğinde başarıyla gerçekleştirildi.
Konya Şehir Hastanesi 1. Evde Sağlık Hizmetleri Sempozyumu gerçekleştirildi. Sempozyumun açılış konuşması, hastane Başhekimi Doç. Dr. Mustafa Cüneyt Çiçek tarafından yapıldı. Açılışta evde sağlık hizmetlerinin sağlık sistemindeki önemi, multidisipliner iş birliğinin gerekliliği ve nitelikli sağlık hizmeti sunumuna katkıları vurgulandı.
Alanında uzman isimlerin katılımıyla gerçekleştirilen sempozyumda; eve bağımlı geriatrik hastaya genel yaklaşım, evde sağlık hizmetlerinde yara bakımı, güncel mevzuat ve klinik yönetim ile multidisipliner ekip yaklaşımı gibi önemli başlıklar bilimsel bir bakış açısıyla ele alındı.
Sempozyum hakkında yapılan açıklamada, “Bilgi ve tecrübelerini paylaşarak bilimsel programımıza değer katan tüm konuşmacılarımıza ve katılımcılarımıza teşekkür eder, sempozyumun evde sağlık hizmetlerinin gelişimine katkı sağlamasını temenni ederiz.”denildi.
Bakmadan Geçme