• Haberler
  • Konya
  • Konya'da duygulandıran tablo: Okulun tek öğrencisi karnesini aldı!

Konya'da duygulandıran tablo: Okulun tek öğrencisi karnesini aldı!

Konya'nın Ilgın ilçesinde Şehit Mustafa Kozlu İlkokulu'nun tek öğrencisi olan İlayda Kozlu, karne heyecanı yaşadı. 3'üncü sınıf öğrencisi Kozlu'ya karnesini, okulun tek öğretmeni olan Muhammed Bağ verdi.

Ilgın ilçesi Gökçeyurt Mahallesi'ndeki Şehit Mustafa Kozlu İlkokulu’nun tek öğrencisi olan İlayda Kozlu, karnesini aldı. 

Konya'da duygulandıran tablo: Okulun tek öğrencisi karnesini aldı!

Okulun tek öğretmeni olan Muhammed Bağ, 3'üncü sınıf öğrencisi İlayda Kozlu’ya karnesini verdi. Bu sırada Bağ, duygusal anlar yaşadı.

Konya'da duygulandıran tablo: Okulun tek öğrencisi karnesini aldı!

'HİÇ DEVAMSIZLIK YAPMADIN'

Öğretmen Muhammed Bağ, karneyi verirken, "Bu yıl ülkemizde ender rastlanan bir tabloya birlikte tanıklık ettik. Bir öğretmen ve bir öğrencili bir okulda eğitim-öğretim yılımızı tamamladık.

Konya'da duygulandıran tablo: Okulun tek öğrencisi karnesini aldı!

Sen de yıl boyunca çok çalıştın, derslerinde başarılı oldun, hiç devamsızlık yapmadın. Bu güzel başarılarının karşılığı olan karneni sana büyük bir mutlulukla veriyorum" dedi.

Konya'da duygulandıran tablo: Okulun tek öğrencisi karnesini aldı!

ÖĞRETMEN HATIRA FOTOĞRAFI

Karnesini alan İlayda Kozlu ise notlarını inceledikten sonra, "Hepsi çok iyi" diyerek sevincini dile getirdi. 

Konya'da duygulandıran tablo: Okulun tek öğrencisi karnesini aldı!

Karne töreninin ardından öğretmen Muhammed Bağ, bu özel eğitim yılının unutulmaması için öğrencisi İlayda Kozlu'ya, ikisinin birlikte yer aldığı bir hatıra fotoğrafını hediye etti. 

Bakmadan Geçme