Beyşehir Akademi 1. Lig'i hedefliyor
VOLEYBOLDA atılım yapma kararı alan Beyşehir Akademispor, Türkiye Voleybol Erkekler 2. Lig 4. Grup'ta mücadele edecek.
Kulüp Başkanı Mahmut Acet yaptığı açıklamada, 21 Ekim'de başlayacak yeni sezon hazırlıklarını Beyşehir Spor Salonu'nda devam eden idman programlarıyla sürdürdüklerini belirtti. Takım olarak bu yıl ilk kez katıldıkları 2. Lig’de başarılı bir sezon geçirerek 1. Lig’e yükselmeyi hedeflediklerini aktaran Acet, "İnşallah, Beyşehir'i 2. Lig’de de en iyi şekilde temsil etmek için bir voleybol takımı kurduk. Bu sene profesyonel liglerde ilk defa ilçemiz temsil edilecek. Beyşehir Akademispor'un kuruluşu konusunda her şey bir hayalle başladı diyebiliriz" dedi. *SPOR SERVİSİ
Bakmadan Geçme