Başkan Atiker: Konya sizinle gurur duyuyor

Konyaspor Kulübü Başkanı Ömer Atiker, Dünya Belediyeler Birliği Başkanlığına seçilen Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay'ı tebrik etti

Haberin Özeti

  • Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, Fas'ta düzenlenen UCLG Kongresi'nde Dünya Belediyeler Birliği Başkanlığı'na seçildi.
  • Konyaspor Kulübü Başkanı Ömer Atiker, Başkan Altay'ı tebrik ederek bu görevin Konya için büyük bir gurur olduğunu belirtti.
  • Atiker, sosyal medya mesajında Altay'ın şehre hizmetlerini vurgulayarak yeni görevinde üstün başarılar diledi.

Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, Fas’ta gerçekleştirilen UCLG Dünya Teşkilatı Olağan Kongresi’nde Dünya Belediyeler Birliği Başkanlığına seçildi. Konyaspor Başkanı Ömer Atiker, Başkan Altay için tebrik mesajı yayımladı. Başkan Atiker sosyal medya hesabından yayımladığı mesajında şu ifadelere yer verdi, “Konya'mızın gururu Sayın Uğur İbrahim Altay Başkanımızın Dünya Belediyeler Birliği Başkanlığına seçilmesi hepimizi gururlandırmıştır”.

“Yıllardır şehrimize büyük bir özveriyle hizmet eden, Konya'mızı ülkemizde ve uluslararası platformlarda başarıyla temsil eden Başkanımızın bu önemli göreve layık görülmesi bizler için de büyük bir mutluluk ve onur kaynağıdır. Başkanımızı gönülden tebrik ediyor, yeni görevinde üstün başarılar diliyorum. Rabbim yolunu açık, başarılarını daim eylesin. Tebrikler Başkanım. Konya sizinle gurur duyuyor”. 

Bakmadan Geçme