Başakşehir yeni sezonu açtı
Başakşehir, yeni sezon hazırlıklarına bugün salonda yaptığı antrenmanla başladı
Başakşehir, 2026-2027 sezonu hazırlıklarına başladı. Bugün kulüp tesislerinde bir araya gelen turuncu-lacivertli ekip, salonda gerçekleştirdiği antrenmanla yeni sezonun ilk çalışmasını yaptı. İstanbul ekibi, hazırlıklarını kamp öncesinde kulüp tesislerinde sürdürürken, yeni sezon hazırlıklarının ikinci etap çalışmalarını 5-16 Temmuz tarihleri arasında Avusturya Geinberg’da gerçekleştirecek. Başakşehir, Konferans Ligi 2. Eleme Turu’nda Sarajevo ile Inter Turku eşleşmesinin galibiyle karşı karşıya gelecek. Turuncu-lacivertliler, ilk maçını 23 Temmuz’da oynayacak olurken, rövanş mücadelesi ise 30 Temmuz’da gerçekleştirilecek.