Konya
°C
Yeni Meram
01.03.2017 09:07

Su için de arıyorlar ambulans için de

Konyalılardan gelen her türlü ihbarları anında değerlendiren Konya Büyükşehir Belediyesi KOSKİ ‘Alo 185 Çağrı Merkezi’ aylık 30 binin üzerinde çağrı alıyor. Vatandaşlar zaman zaman ambulans çağırmak için de Alo 185’i arayabiliyor

A+
A-
01.03.2017 09:07
0
3702
ABONE OL
Konyalılardan gelen her türlü ihbarları anında değerlendiren Konya Büyükşehir Belediyesi KOSKİ ‘Alo 185 Çağrı Merkezi’ aylık 30 binin üzerinde çağrı alıyor. Vatandaşlar zaman zaman ambulans çağırmak için de Alo 185’i arayabiliyor. Konyalılardan gelen her türlü ihbarları anında değerlendiren Konya Büyükşehir Belediyesi KOSKİ ‘Alo 185 Çağrı Merkezi’ aylık 30 binin üzerinde çağrı alıyor. Gelen çağrılar arasında bazen ilginç çağrılarla da karşılaşmak mümkün olabiliyor. 7 gün 24 saat Konyalılara hizmet veren Konya Büyükşehir Belediyesi KOSKİ, ‘Alo 185 Çağrı Merkezi’, müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutarak hizmet vermeye devam ediyor. 7 gün 24 saat kesintisiz faaliyetlerini sürdüren çağrı merkezi, eğitimli kişilerden oluşuyor. Abonelere nezaket kuralları içinde çözüm sunan KOSKİ, Alo 185 ekibi, Konyalılardan gelen her türlü ihbarları anında değerlendiriyor. Ayrıca yaklaşık beş yıldır 13 personeli ile hizmet veren Alo 185 Çağrı Merkezi, abonelerin hatta bekleme süresini en aza indirerek, bildirilen problemlerle ilgili de geri bildirimlerde bulunuyor. Vatandaşların her türlü istek, şikâyet ve ihbarlarını en kolay biçimde iletebilmesi ve başvuruların en kısa sürede çözüme ulaştırılması esasına dayalı olarak çalışan ‘Alo 185 Çağrı Merkezi’,  müşterilerin su arıza veya su kesintileri hakkında bilgilendirilmesi, abonelere borç bilgisi verilmesi veya müşterinin beyan ettiği sayaç endeksine göre fatura düzenlenmesi, fatura bedelini yüksek bulan müşterilerin şikâyetlerinin ön incelemesinin yapılması gibi konular hakkında da hizmet vermeye devam ediyor.

AYLIK 30 BİNİN ÜZERİNDE ÇAĞRI ALIYOR

Elde edilen bilgilere göre KOSKİ Alo 185 Çağrı Merkezi, aylık 30 binin üzerinde çağrı alıyor. Vatandaşlardan gelen şikâyet, istek ve talep başvurularının en kısa sürede çözüme ulaştırılması noktasında hızlı hareket edilirken, aynı zamanda bildirilen problemlerle ilgili de günlük 150 aboneye geri dönüş yapılıyor.

BAZEN İLGİNÇ ÇAĞRILARDA GELEBİLİYOR

Müşteri memnuniyetinin yüzde 90 oranında olduğu Konya Büyükşehir Belediyesi KOSKİ, ‘Alo 185 Çağrı Merkezi’ne bazen ilginç çağrılarda gelebiliyor. Vatandaşlar bazen acil durumlarda ‘112 Acil Çağrı Merkezi’ gibi çağrı merkezlerini arayacağına Alo 185 Çağrı Merkezi’ni arayabiliyor. Bu şekilde günlük 5-6 çağrı alan KOSKİ Alo 185 ekibi, böyle durumlarda bile vatandaşlar ile ilgileniyor ve onlar adına acil çağrı merkezlerini arayarak bazen de hayat kurtarıyor.

920 BİN ABONENİN 376’SI KAÇAK SU KULLANDI

Elde edilen bilgilere göre KOSKİ, Alo 185 Çağrı Merkezi’ne vatandaşlardan gelen ihbar çağrıları doğrultusunda geçen yıl Konya’da 920 bin abone içinde toplam 376 kişinin kaçak su kullandığı tespit edildi. Gelen şikâyetler doğrultusunda tespit edilen kaçak ve usulsüz su kullanımlarına müdahale edilerek 376 kişiye gerekli cezai işlemler uygulandı.

MÜŞTERİ HİZMETLERİ BİRİMİNE 71 BİN KİŞİ GİTTİ

KOSKİ Alo 185 Çağrı Merkezi ile koordineli bir şekilde hareket eden, 221 6161 nolu KOSKİ Çağrı Merkezi'ne sorunlarına çözüm bulmak için 2017 Ocak ayı içinde toplam 8 bin kişi geldi. Geçen yıl ise sorunlarının sonlandırılması noktasında müşteri hizmetleri birimine toplam 71 bin 845 kişi giderek, verilen hizmetler ile sorunlarını çözüme kavuşturdu. Kader EŞİYOK
HABER YORUMLARI
  1. Henüz yorum yapılmamış.
    İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.