YAZARLAR

Postallı’ya küçük uyarı ! - Yalçın İreş - Yeni Meram Gazetesi

Gazetecilik etiğine bağlı kalmak adına işlenen iyiyi de kötüyü de yazmak zorundayım..

Bende öyle yapıyorum. Kamuyu ilgilendiren iyi ya da kötü ne yapmışsan onu yazıyorum..

Örneğin bir süre önce THY Konya Satış Müdürü Ahmet Postallı, Genel Müdürlüğün izni olmadan basına açıklama yapmış ve kendisine soruşturma açılmıştı. Hatta Postallı’yı zorunlu izne ayırmışlardı ve kim bilir belki de müdürlüğü elinden alınacaktı..

Konu ILS cihazıydı. Durum ulusal basına kadar taşınmıştı. Yaptığı açıklamada kamu yararı göz önünde bulunduruluyordu ve bende kendisine haksızlık yapıldığını düşündüm..

İzinsiz açıklama yapması suçtu. Fakat soruşturma açılması yerine küçük bir uyarı cezası verilebilirdi. Hal böyle olunca, işin içinde kamu yararı da olduğundan, bende kendisini savunan bir yazı yazmıştım. Oysa kendisini tanımıyordum bile..

O gün Postallı güzel bir iş yapmış, bende kendisini savunmuştum. Şimdi de Postallı’yı istenmeyen işler yaptığından küçücük uyarıyorum..

Bu şikayetleri yolculardan geçtiğimiz kış sezonunda almıştım. Araya yaz sezonu girince şimdi yazayım dedim..

Bilindiği üzere kış aylarında uçuşlarda bazı problemler yaşanır. Rötarlar, uçuş iptalleri ya da benzer sıkıntılar..

Şikayetler şöyleydi;

THY Bürosunu arayıp müdürüyle görüşmek istiyoruz ama yerinde bulamıyoruz. Hava şartları nedeniyle uçak kalkmamış, alanda bekliyoruz ve bize prosedür gereği yemek verilmesi gerekirken, markası belli olmayan meyve suyu ile keklerle geçiştiriyorlardı..

Bagajla ilgili problem yaşamışız ve bunu çözecek muhatap bulamıyorduk. Müdür Bey sanki yolcudan kaçar gibiydi..

Kısaca sorunların çözümüyle ilgili birinci yetkili olarak oraya müdür yapılan Postallı, yolcuyla muhatap olmamak için ya yerinde durmuyor, ya da yerinde, ancak yok dedirtiyormuş..

Bu yıl da kış sezonu geldi. Postallı’nın bahsettiğimiz şekilde davranmaması hususunda onu uyaralım istedik.

 

Özel Selçuklu Hastanesi Personeline teşekkürler

 

Rahatsızlığım nedeniyle geldiğim Özel Selçuklu Hastanesinde çok iyi muamele gördüm ve tedavi süreci sonrası Allah’ın izniyle iyileşerek taburcu oldum..

Bu süreçte yardımını esirgemeyen Başhekim Dr. Ahmet Bilgin, Başhekim Yrd. Dahiliye Uzmanı Dr. Hasan Tahir Cambaz, hastalığın teşhisi için hassasiyetle bizzat ilgilenip takip eden, Başhekim Yrd. ve Genel Cerrahi Uzmanı Opr. Dr. Eralp Gençal.

İlk muayenemi yapan Dahiliye Uzmanı Dr. Sait Önal, Kalite Yönetim Direktörü ve Hastane Müdürü Savaş Akgöl, Başhemşire Melek Elma, Acil ekibinden Dr. İlhan Yapıcı ve personelleri Ozan Şimşek, İrfan Sarı, Keziban Gül, Hacı Mehmet Kurşunlu, Ali Karataş, Fatma Davaslı ve Hasta Kayıt Kabul Sorumlusu Yavuz Değirmenci’ye teşekkür ederim..

> Yeni Meram >Yazarlar > Postallı’ya küçük uyarı !
Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Yeni Meram'a aittir. Kaynak gösterilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı özel izin alınmadan kullanılamaz.
Ancak alıntılanan köşe yazısı/haberin bir bölümü, alıntılanan habere aktif link verilerek kullanılabilir. Ayrıntılar için lütfen tıklayın.

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan YENİ MERAM veya yenimeram.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.