Konya
°C
Yeni Meram
26.08.2015 10:43

Konya’nın güler yüzü

Konya Büyükşehir Belediyesi, “Kafem” ismini verdiği işletmelerle kentin sosyal hayatına renk katmayı hedefliyor. 6 ayrı noktada faaliyet gösteren Kafem’lerin biri de Evliya Çelebi Parkında. Özellikle akşam saatlerinde oldukça yoğun olan Kafem’de, 150 çeşit ürünle hizmet veriliyor

A+
A-
26.08.2015 10:43
0
8748
ABONE OL
Konya Büyükşehir Belediyesi bünyesinde kentin 6 noktasına ‘Kafem’ isimli işletmeler açıldı. Başkan Tahir Akyürek, Kafem’lerle ilgili yaptığı açıklamada, amaçlarının, halka kaliteli, temiz ve hesaplı hizmet sunmak olduğunu, vatandaşların bu nezih mekanlarda kendilerini evlerinde gibi hissedeceğini, farklı bir konsept oluşturulduğunu ve bu konseptin beğeni kazandığını, Kafem’lerin; Konya Bilim Merkezi, Gençlik Merkezi, Akyokuş Park, Necmettin Erbakan Parkı, Camlıköşk ve Evliya Çelebi Parkında farklı hizmet anlayışıyla büyük ilgi gördüğünü söylemişti. konyanin-guler-yuzu “KAFEM, KONYA’NIN BİR MARKASI OLACAK” Evliya Çelebi Parkı Kafem Bistro Cafe İşletme Müdürü Kamil Yıldırım, 2014 yılının Mart ayında açılan şubenin, kapalı alanda 110, bahçesiyle birlikte 500 kişiye hizmet verebildiğini söyledi. Kafem’e gelen müşterilerin, verilen hizmetten, gösterilen ilgi ve alakadan oldukça memnun olduğunu ifade eden Yıldırım, “Kafem, Konya’nın bir markası olacak. Konya Büyükşehir Belediyesi iştiraki olan Konbeltaş A.Ş. bünyesinde faaliyetlerini sürdüren Kafem’de halktan olumlu tepkiler alıyoruz. İşletme bünyesinde çay ve kahve gruplarıyla, pizza, hamburger, kahvaltı ve saç böreği çeşitlerimizle hizmet veriyoruz. Müşteriler, kahvaltı servisinden gayet memnun. Özellikle hafta sonları günlük ortalama 250 kişiye sabah saat 07.00 ile 13.00 saatleri arasında kahvaltı hizmeti sunuyoruz. Saat 13.00’ten sonra pizza, saç böreği grupları var” dedi.   konyanin-guler-yuzu-2 BAZI GÜNLERDE 450 SANDALYE YETMİYOR Hem fiyat hem de ürün kalitesi dolayısıyla müşterilerden olumlu tepkiler aldıklarını dile getiren Yıldırım, “organizasyonu daha da iyi bir konuma getirmek için gayret gösteriyoruz. Hedefimiz, Kafem’i bir marka haline getirmek. Özellikle yaz aylarında akşamları oldukça yoğun bir taleple karşılaşıyoruz. 450 sandalye bazı günlerde yetersiz kalıyor. Samimi bir ortam oluşturuldu. İşletmeye gelen misafirler ailesiyle, çocuklarıyla huzurlu bir ortamda vakit geçirebiliyorlar. Bayanlar, günlerini burada yapıyor. Müşteriler, güler yüz gösterilmesine ve ilgiye dikkat ediyor. Fiyat konusunda rahatsız olmuyorlar. Güler yüz söz konusu değilse bir işletmede çay 1 liraya değil, 50 kuruşa verilse bile müşteri memnun kalmaz. Burada çalışan personele güler yüzlü olmalarını, bir hata olduğu zaman af dilemelerini, tamamen saygı çerçevesinde hareket etmelerini, misafirlere, kendi evlerine gelmiş gibi davranmalarını anlatıyoruz” diye konuştu.   “BELEDİYENİN GÜLEN YÜZÜ OLACAĞIZ” Kafem bünyesinde 150 çeşit ürünle hizmet verdiklerini anlatan Kamil Yıldırım, “bu ürünleri misafirlere en iyi, en güzel şekilde sunuyoruz. Geçen yıl 200 sandalye ile çalıştık, bu yıl bu sayı 450 çıkarıldı. Gelecek yıl belki sandalye sayısını daha da artıracağız. Bu, halkın ilgisinden, memnuniyetinden kaynaklanıyor. Buraya gelen gurbetçiler de oldukça memnun. Avrupai tarzda hizmet vermeye çalışıyoruz. Daha da iyi bir konuma yükselmek için gayret sarf ediyoruz. Eksiklerimizi minimuma indirmeye çalışıyoruz. Burada 43 personel görev yapıyor. 3 vardiya şeklinde çalışıyoruz. 16 saat hizmet veriliyor. Belediyenin gülen yüzü olacağız” ifadelerini kullandı. Adem SERİN
HABER YORUMLARI
  1. Henüz yorum yapılmamış.
    İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.