Konya
Yeni Meram
17.12.2018 14:36

Cumhurbaşkanı Erdoğan Konya'da!

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, yapımı tamamlanan eserlerin toplu açılışı ile Şeb-i Arus Programı'na katılmak üzere Konya'ya geldi.

A+
A-
17.12.2018 14:36
17.12.2018 15:27
9670
ABONE OL
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın AK Parti seçim otobüsünden vatandaşlara el salladı Başkan Erdoğan Konya'da konuşuyor. Konya'da halka seslenen Başkan Erdoğan'ın konuşmasından satırbaşları; "Her köşesi tarih, medeniyet ve kültür kokan Konya, bizim daima göz bebeğimiz olmuştur. İnşallah seçim öncesi sizleri bir kez daha ziyaret edeceğim. Bizler ülkemizin her yerini ziyaret ediyoruz. Biz gönülden kurduğumuz bu yolu hep canlı tutuyoruz. Mevlana hazretleri "Bizim dergahımız, ümitsizlik dergahı değildir." diyor. "Yatırım bedeli 1 milyar 464 milyon tl olan 99 kalem projenin açılışını gerçekleştiriyoruz." ANKARA'DAKİ TREN KAZASI SORUŞTURMASI "Kazada ölenlere Allah'tan rahmet, yaralılara da acil şifalar diliyorum. Gerçekleşene bu kazanın sorumlulardan hesabının sorulacağından emin olun." BİRÇOK YATIRIM VE PROJE HİZMETE AÇILIYOR Bugün resmi açılışını yaptığımız 99 projeyi teker teker saymaya kalsak akşamı ederiz. Onun için birkaç başlığı dile getirerek bu açılışları resmen gerçekleştirmiş olacağız. Eğitimde, 36 milyon liralık yatırımla 9 ayrı ilk orta ve lise binasını hizmete alıyoruz. Sağlıkta numune hastanesine 610 yatak ilave eden 148 milyon liralık yatırımı hizmete alıyoruz. TOKİ'nin tamamladığı konutları resmen hizmete açıyoruz. Yatırım bedeli 180 milyon lira olan Konya-Beyşehir yolu ve Karapınar şehir geçişi de resmi açılışını yapacağımız eserler arasında. "Bay Kemal lafla olmuyor bu işler. İcraat ne yaptın onu söyle. SSK'da genel müdürlük yaptın, hastaneler rezaletti. Biz Türkiye'yi ve Türk milletini çok sevdik. Çok sevdiğimiz için de çok daha fazla hizmet etme gayretinde olduk. Gece gündüz demeden milletimizin emrinde çalışıyoruz. Diğer ülkelerin durumunu gördüğümüzde Türkiye'nin nereden nereye geldiğini çok iyi anlıyor ve görüyoruz. Milletimizle gurur duyuyoruz." FIRAT'IN DOĞUSUNA OPERASYON "Sn. Trump ile konuştuk, gitmezlerse biz göndeririz. Çünkü bizi rahatsız ediyorlar. Terör koridorları ile rahatsız ediyorlar. Madem ABD ile stratejik ortağız, o zaman gereğinin yapılması lazım. Attığımız hiçbir adımın boşa atılmadığını biliyoruz. Senaryolar yazanlar ve tezgahlar kuranları başarısızlığa uğrattık. " "Gezi olaylarında Bay Kemal Taksim Meydanı'na geldi. Dolmabahçe'de camiye bira şişeleri ile girdiler. Başbakanlık ofisimize saldırdılar. 15 Temmuz'da Devletimize karşı darbe girişiminde bulundular. 16 saat sonunda bu FETÖ'cuları derdest ettik. Şu anda birçoğu cezaevinde. Bu millete kimse bedel ödetemez. 17-25 Aralık'ta emniyet-yargı darbesinde teşebbüs ettiler. Yine milletimizin iradesine çarptılar. Çukur eylemleri ile mahallelerimizi işgal etmeye çalıştılar. Güvenlik güçlerimiz onları açtıkları çukurlara gömdüler. Silahlı eylemlerle büyükşehirlerimizi esir almaya çalıştılar. Ama yine milletimizin iradesine çarptılar. Bu ara Bay Kemal sokağa çağırıyor. Birileri Portakal mıdır, mandalina mıdır nedir çıkmış milleti sokağa çağırıyor. Haddini bil. Bilemezsen bu millet patlatır enseni." "31 Mart'ta benim milletim CHP'ye ödediğinden çok daha fazlasını ödetecek. Ben buna inanıyorum. Hep söylüyorum; Ben şuradaki heyecanı görünce gerek hanım kardeşlerimin gerek bütün gençlerin... Rabbime böyle bir milletin adamı olmaktan dolayı şükretsem azdır." "ŞİMDİ SIRA FIRAT'IN DOĞUSUNA GELDİ" "Ülkemize kurulan tuzakların en önemli aracı Suriye meselesi. Bu Esad 1 milyon insanı katletmiştir. Onlar muhacir, siz ensar oldunuz. Biz üzerimize düşen görevi yapalım. Allah neticesini hayır eyler. Cerablus'ta, Afrin'de şimdi huzur var. Onun dışında her yerde zulüm var, tehdit var. Okulları ve hastaneleri yaptık. Biz sınırlarımız boyunca kurulmaya çalışılan terör koridoruna izin vermeyeceğiz, bunu buradan söylüyorum. 3 ayrı operasyonla bunu zaten icra ettik. Şimdi sıra Fırat'ın doğusuna geldi. Trump ile görüştük, olumlu cevap verdi, takipçisiyiz. Bölgedeki teröristleri himaye edenler yanlış yapıyorsunuz." "BU MİLLETE KİMSE BEDEL ÖDETEMEZ" "Gezi olaylarında Bay Kemal Taksim Meydanı'na geldi. Dolmabahçe'de camiye bira şişeleri ile girdiler. Başbakanlık ofisimize saldırdılar. 15 Temmuz'da Devletimize karşı darbe girişiminde bulundular. 16 saat sonunda bu FETÖ'cuları derdest ettik. Şu anda birçoğu cezaevinde. Bu millete kimse bedel ödetemez. 17-25 Aralık'ta emniyet-yargı darbesinde teşebbüs ettiler. Yine milletimizin iradesine çarptılar. Çukur eylemleri ile mahallelerimizi işgal etmeye çalıştılar. Güvenlik güçlerimiz onları açtıkları çukurlara gömdüler. Silahlı eylemlerle büyükşehirlerimizi esir almaya çalıştılar. Ama yine milletimizin iradesine çarptılar. Bu ara Bay Kemal sokağa çağırıyor. Birileri Portakal mıdır, mandalina mıdır nedir çıkmış milleti sokağa çağırıyor. Haddini bil. Bilemezsen bu millet patlatır enseni."
HABER YORUMLARI
  1. Henüz yorum yapılmamış.
    İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.